Acerca de

„WOW“ Online teenindus

„WOW“ teeninduse juhtimine

Parima tunde kogemuse juhtimine

 

See mida klient määratleb suurepäraseks kogemuseks on tunne, mille klient saab suhtlemisel ettevõttega. Klientidele on olulised erinevad tegurid ja tegurite kombinatsioonid.  Seega kogemus, mille klient saab vastu talle olulisi tegureid, kujundab temas tunde ja kogemuse. Kuna kliendi kogemust mõjutavad erinevate tegurite kombinatsioonid, on ülioluline mõista milliste tegurite pakkumisel on võimalik olla parim. Kui tegurid on teadvustatud on lihtne panustada nendes tegurite arendamisse ja pakkuda seeläbi kogemust, mis toetab ettevõtet ning on selge ka ettevõte töötajatele. Edukad ettevõtted mõistavad seda, milles on nad head ja milles mitte ning panustavad energiat sellesse mida nad hästi oskavad, et teha seda veelgi edukamalt. Teisalt just need tegurid mida ettevõte vahendab kujundavad ka klientuuri. Kui kvaliteet, mugavus ja lihtsus on see, mida ettevõte vahendab ei pruugi see olla vastuvõetav hinna tegurit väärtustavale kliendile jne. 

 

Klienditeenindus ei ole osakond vaid hoiak ning hõlmab kliendi suhet kogu ettevõttega. Ettevõtte protsesside, väärtuste, toodete, poliitika, personali ja isegi IT osakonnaga ning juhina on kõik need ressursid sinu jaoks olemas ja oskuslikul juhtimisel on võimalik nihutada piire ja luua enneolematuid tulemusi. 

WOW teeninduse treeningud on loodud selleks, et kliendikogemust ehitada, kasvatada ning seeläbi ettevõtte ulatust laiendada. See treeningu kogemus pakub taipamisi ja uusi vaatenurki, mis kujundavad missiooni nimega "Autentne klienditeenindus"

Treeningul osaleja:

  • Mõistavad 8 peamist tegureit, mis mõjutavad kliendi kogemust

  • Mõistavad klientide WOW- efekti olemust, mis omakorda loob selle olulisuse ning aitab ettevõtet toetava strateegia loomisel ja „WOW“ efekti saavutamisel

  • Mõistavad koostöö olulisust uuest vaatenurgast

  • Tuvastavad klientidega kokkupuutepunktid ja leiavad igas punktis vaimustamise võimaluse ja loovad plaani selle ellu viimiseks

  • Kujundavad välja suhtumise, hoiakud ning emotsionaalse sideme kliendi eduga, et pühenduda oma visiooni elluviimisele ja tulemuste tähistamisele

  • Töötavad välja tegevuskava, et viia ellu „WOW“ efekt

Kellele treening on mõeldud?

 

„WOW“ efekt on kahepäevane treening ja on suunatud juhtidele, kelle juhtimisülesannete hulka kuulub otseselt või kaudselt klientide kogemus. ​

Treeningu maht:

 

Kaasahaarav kahepäevane treening kestvusega 18 akadeemilist tundi.

Treeningu väärtus on 1000€+ km.

 

Toimumisekoht

 

Võimalus valida meeldivaim:

 

1. Virtuaalses klassiruumis (ZOOM)

2. Kohapeal Teie ruumides

3. Juhul, kui soovite kasutada meie partneri klassiruumis koos toitlustusega küsige julgesti ja saadame pakkumise.

Käsitletavad teemad:

  1. Mis tunne on olla suurepäraselt teenindatud?

  2. Tegurid, mis kliendikogemuse määravad?

  3. Imelised meeled - kuulmine, nägemine, puudutamine, maitsmine, haistmine ja mis veel?

  4. WOW efekt

  5. Millised kokkupuuted on meil kliendiga?

  6. Miks? Mida? Kuidas? 

  7. Mis on vajalik, et „WOW“ ilmuks meie kogemusse?

Õppemeetodid:

 

Treening sisaldab loenguid, grupitööd, arutelusid, praktilisi harjutusi.

Kokkuvõtteks

 

Lõpeta enda võrdlemine teistega. Sinu teekond on unikaalne „WOW“ efekt treeninguga saad kindlama ja selgema visiooni ja loomingulise lähenemise ning tahte pühenduda oma missioonile. 

Telli koolitus või hinnapäring

Täname, et võtsite meiega ühendust, võtame teiega varsti ühendust!

© WOW teenindus 2022. Kõik õigused kaitstud.