9 olulist tegurit, mis mõjutavad kliendi sidet ettevõttega
Kogemus, mis paneb kliendi ütlema: "WOW see oli suurepärane"
Acerca de

„WOW“ teeninduse juhtimine
See mida klient määratleb suurepäraseks kogemuseks on tunne, mille klient saab suhtlemisel ettevõttega. Klientidele on olulised erinevad tegurid ja tegurite kombinatsioonid. Seega kogemus, mille klient saab vastu talle olulisi tegureid, kujundab temas tunde ja kogemuse. Kuna kliendi kogemust mõjutavad erinevate tegurite kombinatsioonid, on ülioluline mõista milliste tegurite pakkumisel on võimalik olla parim. Kui tegurid on teadvustatud on lihtne panustada nendes tegurite arendamisse ja pakkuda seeläbi kogemust, mis toetab ettevõtet ning on selge ka ettevõte töötajatele. Edukad ettevõtted mõistavad seda, milles on nad head ja milles mitte ning panustavad energiat sellesse mida nad hästi oskavad, et teha seda veelgi edukamalt. Teisalt just need tegurid mida ettevõte vahendab kujundavad ka klientuuri. Kui kvaliteet, mugavus ja lihtsus on see, mida ettevõte vahendab ei pruugi see olla vastuvõetav hinna tegurit väärtustavale kliendile jne.
Klienditeenindus ei ole osakond vaid hoiak ning hõlmab kliendi suhet kogu ettevõttega. Ettevõtte protsesside, väärtuste, toodete, poliitika, personali ja isegi IT osakonnaga ning juhina on kõik need ressursid sinu jaoks olemas ja oskuslikul juhtimisel on võimalik nihutada piire ja luua enneolematuid tulemusi.
WOW teeninduse treeningud on loodud selleks, et kliendikogemust ehitada, kasvatada ning seeläbi ettevõtte ulatust laiendada. See treeningu kogemus pakub taipamisi ja uusi vaatenurki, mis kujundavad missiooni nimega "Autentne klienditeenindus"