top of page

Klientide tajumise jõud

  • 1 h
  • 60 eurot
  • ZOOM-is

Koolitus

Klientide tajumise jõud tutvustab klienditeenindusega seotud olulisi tegureid, mis mõjutavad klientide tajumist ning nende otsuseid ja käitumist. Koolituse eesmärk on aidata meeskonnaliikmetel mõista, kuidas kliendid tajuvad ettevõtet, tooteid ja teenuseid ning kuidas selle teadmisega saab parandada kliendikogemust ja suurendada klientide lojaalsust. Lisame koolitusse praktilisi näiteid ja harjutusi, mis aitavad meil õpitut paremini mõista ja koheselt rakendada. Nii et olge valmis avastama, kuidas tajumise jõud võib muuta teie ettevõtte jaoks kõike ning tuua teie kliendid teie juurde tagasi järjest uuesti ja uuesti. Sissejuhatus Klienditeeninduse tajumise jõu koolitus keskendub olulistele teguritele, mis mõjutavad klientide tajumist ning kuidas ettevõtte meeskonnaliikmed saavad selle teadmisega klientide kogemust tõeliselt paremaks muuta. Selle koolituse eesmärk on aidata teil näha asju kliendi vaatenurgast ning mõista, mida nad tegelikult otsivad ja vajavad... pikemalt koolitusel. Mis on klientide tajumise jõud? • Kliendite tajumise jõu mõiste ja tähendus • Kliendi tajumise jõu mõju klientide otsustele ja käitumisele Kliendikogemuse roll klientide tajumises • Positiivse ja negatiivse kliendikogemuse mõju tajumisele • Kliendikogemuse kujundamine ja parandamine Brändi maine ja tajumise seos • Kliendi tajutud brändi maine tähtsus • Brändi maine loomine ja hoidmine Kliendisuhtlus ja sõnumite edastamine • Tõhus suhtlus klientidega • Olulised sõnumid ja nende mõju tajumisele Usalduse mõju klientide tajumisele • Usalduse roll klienditeeninduses • Kuidas usaldust klientide seas suurendada Sotsiaalne mõjutamine ja klientide tajumine • Sotsiaalse mõjutamise tähtsus klienditeeninduses • Positiivsete ülevaadete ja soovituste kasutamine Praktilised näited ja harjutused • Praktilised näited kliendite tajumise jõu kohta • Harjutused kliendisuhtluse parandamiseks Klienditeeninduse parimad tavad • Parimate tavade ja strateegiate tutvustus • Kuidas rakendada õpitud teadmisi igapäevatöös Kokkuvõte ja koolituse lõpetamine • Olulisemate punktide kordamine


Tühistamise poliitika

Tühistamiseks või aja muutmiseks võtke meiega ühendust vähemalt 24 tundi enne koolituse algust.


bottom of page