top of page

Acerca de

„WOW“ teenindus.jpg

„WOW“ teenindus

Kliendisuhe ja tugi on ülioluline tegur, mis määrab kliendi kogemuse ja edu. Erinevatele klientidele on olulised erinevad tegurid. See mida klient hindab on parim tunne seoses iga talle olulise teguriga. Sageli ühendab kliente see, et nad väärtustavad suhtlust ja tuge ning peavad seda tegurit ülioluliseks ja asetades selle teguri isegi hinnast ettepoole. 

Kuigi klienditeenindus hõlmab kogu ettevõttega suhtlemist on tavapäraselt teenindajad need, kes kogu ettevõtte kliendini toimetavad ja kliendi kogemust oluliselt mõjutavad. Oluline on ka täiendada, et kliendi kogemus mõjutab ka teenindaja kogemust.

Ettevõtted, kes on otsustanud olla parimad klientidega suhtlemisel ja toe pakkumisel seisavad silmitsi oma teenindavapersonali tahte, võimete ja oskustega.  Järjepidevad koolitused ja treeningud toetavad teenindajate arengut, kuid sageli väsivad teenindajad kordusõppustest ja seega tullakse koolitusele hoiakuga: "No mida uut sa suudad veel rääkida, mida ma veel ei tea" Seda nimetatakse vastupanuks, mis takistab arengut. 

See juhatas meid mõtlema treeningutele, mis vastaksid vajadustele ja toetaksid teenindaja, ettevõtte ja kliendi parimat huvi ja head tunnet. Kokkuvõtvalt on oluline mõelda ettevõtte, teenindaja ja kliendi parimale kogemusele ja rõõmule. Rõõmustav tööelu on võti rõõmustavatesse kogemustesse. 

WOW teeninduse treeningud on enesearengul põhinevad ning pakuvad kasvamist, mis mõjutab käitumist ja tegutsemist ning meeldivalt üllatumist ja selle viljelemist. 

„WOW“ efekt on suunatud klienditeenindajatele, kes soovivad oma võimeid arendada ja parima tundega elus läbi lüüa.  

Põhivajadused: Sügavam Ühendus Inimestega

Teadvustades inimeste põhivajadusi, saad luua tugevamaid suhteid nii klientide kui kolleegidega. Selles koolituses avastame, kuidas need vajadused mõjutavad suhtlemist ja kuidas luua tõeliselt mõtestatud kogemusi.

LOE LÄHEMALT

Sise- ja Välismaailma Sünkroonsus: Uus Perspektiiv Kogemustele

Sise- ja välismaailma suhte mõistmine on võti unikaalsete ja meeldejäävate kogemuste loomisel. Selles koolituses avame ukse uuele perspektiivile, mis aitab sul luua kogemusi, mis jätavad jälje nii sinu kui ka teiste jaoks.

Väärtused ja Eesmärgid: Alus Töösuhete Õnnestumiseks

Töösuhete õnnestumise aluseks on selged väärtused ja eesmärgid. See koolitus aitab sul defineerida oma väärtused, seada eesmärgid ning luua positiivseid töösuhteid, mis toetavad meeldivat kogemust nii sinule kui ka teistele.

LOE LÄHEMALT

Uskumused ja WOW-Efekt: Klientide Vaimustamine Iga Päev

Sinu uskumused ja tegevused loovad aluse klientide vaimustamiseks. Selles koolituses uurime, kuidas kujundada uskumusi ja loome praktilise tegevuskava, et üllatada kliente iga päev ning tunda sellest rõõmu koos kolleegidega.

LOE LÄHEMALT

Kui te pole kindel, millist koolitust valida, võtke meiega julgelt ühendust, ning me aitame teil leida just teie vajadustele ja huvidele vastava koolituse. Oleme siin, et teid toetada ja suunata õigele teele!

info@wowteenindus.ee

Telli koolitus või hinnapäring

Täname, et võtsite meiega ühendust, võtame teiega varsti ühendust!
E-Mail
bottom of page