Acerca de

„WOW“ teenindus.jpg

„WOW“ teenindus

Kui parima tunde kogemus on oluline!

 

Kliendisuhe ja tugi on ülioluline tegur, mis määrab kliendi kogemuse ja edu. Erinevatele klientidele on olulised erinevad tegurid. See mida klient hindab on parim tunne seoses iga talle olulise teguriga. Sageli ühendab kliente see, et nad väärtustavad suhtlust ja tuge ning peavad seda tegurit ülioluliseks ja asetades selle teguri isegi hinnast ettepoole. 

Kuigi klienditeenindus hõlmab kogu ettevõttega suhtlemist on tavapäraselt teenindajad need, kes kogu ettevõtte kliendini toimetavad ja kliendi kogemust oluliselt mõjutavad. Oluline on ka täiendada, et kliendi kogemus mõjutab ka teenindaja kogemust.

Ettevõtted, kes on otsustanud olla parimad klientidega suhtlemisel ja toe pakkumisel seisavad silmitsi oma teenindavapersonali tahte, võimete ja oskustega.  Järjepidevad koolitused ja treeningud toetavad teenindajate arengut, kuid sageli väsivad teenindajad kordusõppustest ja seega tullakse koolitusele hoiakuga: "No mida uut sa suudad veel rääkida, mida ma veel ei tea" Seda nimetatakse vastupanuks, mis takistab arengut. 

See juhatas meid mõtlema treeningutele, mis vastaksid vajadustele ja toetaksid teenindaja, ettevõtte ja kliendi parimat huvi ja head tunnet. Kokkuvõtvalt on oluline mõelda ettevõtte, teenindaja ja kliendi parimale kogemusele ja rõõmule. Rõõmustav tööelu on võti rõõmustavatesse kogemustesse. 

WOW teeninduse treeningud on enesearengul põhinevad ning pakuvad kasvamist, mis mõjutab käitumist ja tegutsemist ning meeldivalt üllatumist ja selle viljelemist. 

 

Treeningu eesmärk

 

Kaasahaarav ja praktiline treening, et ületada ootuseid ning luua rõõmu ja meeldivust ning panustada parimasse tundesse ja kogemusse. 

 

Treeningu läbinu

  1. Mõistab 6 põhivajadust, et tajuda inimest. Määratleb enda 3 juhtivat vajadust, et ennast mõista kliendisuhetes, meeskonnas ning leida toetavad viisid oma vajaduste rahuldamiseks. 

  2. Mõistab kuidas välismaailm peegeldab sisemaailma ja kuidas luua uutmoodi kogemusi. 

  3. Sõnastab oma väärtused ja seab töösuhete eesmärgid, mis toetavad meeldivat kogemust.  

  4. Kujundab iseennast toetavad uskumused klientide teenindamiseks ja vaimustamiseks.

  5. Teab, mida kliendid ootavad teeninduselt, et ületada kliendi ootuseid ja tunda rõõmu.

  6. Töötab välja tegevuskava, et viia ellu „WOW“ efekt ja tunda rõõmu igast tööpäevast klientide ja kolleegidega. 

Kellele treening on mõeldud?

 

„WOW“ efekt on ühepäevane treening ja suunatud klienditeenindajatele, kes  soovivad oma võimeid arendada ja parima tundega elus läbi lüüa.  

Treeningu maht

8 akadeemilist tundi.

Soovi korral on võimalik treening viia läbi kahel päeval ( 4+4 )

Käsitletavad teemad

  1. Mida ma ei taha? 

  2. Toetavad suhete eesmärgid? 

  3. Kuidas luua toimivaid suhteid?

  4. Mida ma tegelikult klienditeenindusest usun? (mõtteviis, hoiak ja uskumused)

  5. Tõe hetked klienditeeninduses ja emotsioonide kalibreerimine

  6. WOW efekt

  7. Isiklik WOW tegevuskava

Õppemeetodid

Treening koosneb miniloengutest, grupitöödest ja mitmetest põnevatest harjutustest, mis õpitu omandamist efektiivselt kinnistavad.

Kokkuvõtteks

Võimenda klienditeenindust „WOW“ efekt treeninguga - täielik töörõõm mõtetes, tunnetes ja tegudes.

  • kaasahaarav 1 päevane treening 

  • suunatud kõigile kliendikonsultantidele ja teenindajatele

  • ettevõtte keskne

  • grupile kuni 16 osalejat

  • isiklik tegevuskava

Treeningu väärtus on 500€+ km.

Toimumisekoht

 

Võimalus valida meeldivaim:

 

1. Virtuaalses klassiruumis (ZOOM)

2. Kohapeal Teie ruumides

3. Juhul, kui soovite kasutada meie partneri klassiruumis koos toitlustusega küsige julgesti ja saadame pakkumise.

Mida koolituselt oodata?

Koolitajana on minu kavatsus lihtne. Toimin küsimusena ja toetan teadlikkust.  Me oleme inimestena lõputu rõõm ja loomingulisus. Iga inimene on oodatud maailma, isegi kui seda uskuda ei oska. Palju räägitakse ärkamisest, autentsusest ja oma elu loomisest. Me oleme ärkvel ja loomulikult autentsed lihtsalt teeskleme, et magame ja arendame tugevusi, et olla teistest ja endast paremad. Parem ja õige on lihtsalt ego, mis on meie üle võimu võtnud ja nõrgestab enesekindlust, loob keskpärasuse hirmu ja teesklust. Mul on heameel pakkuda oma treeningut sulle, et juhatada sind lähemale oma loomulikule autentsusele. Autentsuses on teiste teenistuses olemine täiesti teise tähenduse ja jõudlusega.  

 

SELGUS & PRAKTILISUS koolitusel pakutavad tööriistad on paljude inimeste poolt praktiseeritud ning toimivaks tunnistatud. Oma koolitustega toetan selguse saavutamist ning värskust.

TURVALISUS & AUSUS koolitusel on tagatud hinnangutevaba, usalduslik keskkond. Toetatud on konfidentsiaalsus, sügav hoolimine.

KAASATUS & MÄNGULISUS treening sünnib koosloomes, mille keskmes on lood, arutelud, individuaaltööd ning muud põnevad arenguvahendid.

Telli koolitus või hinnapäring

Täname, et võtsite meiega ühendust, võtame teiega varsti ühendust!

© WOW teenindus 2022. Kõik õigused kaitstud.