top of page

„WOW“ Teenindus

Kliendisuhe ja tugi on üliolulised tegurid, mis määravad kliendi kogemuse ja edu. Erinevate klientide jaoks on olulised erinevad tegurid. Parim tunne, mida klient hindab, on seotud nende jaoks oluliste teguritega. Suhtlust ja tuge väärtustavad kliendid sageli kõrgelt, isegi rohkem kui hinda.


Kuigi klienditeenindus hõlmab kogu ettevõttega suhtlemist, on teenindajad need, kes klientideni jõuavad ja kliendi kogemust oluliselt mõjutavad. Oluline on märkida, et kliendi kogemus mõjutab omakorda ka teenindaja kogemust.


Ettevõtted, kes soovivad olla klientidega suhtlemisel ja toe pakkumisel parimad, seisavad silmitsi teenindajate tahte, võimete ja oskustega. Kuigi järjepidevad koolitused ja treeningud toetavad teenindajate arengut, võib korduvõpe tekitada väsimust ja vastupanu: "Mida uut sa suudad veel rääkida, mida ma veel ei tea?" See vastupanu takistab arengut.


Selline olukord paneb meid mõtlema treeningutele, mis vastavad teenindajate, ettevõtte ja klientide vajadustele ning toetavad nende parimat huvi ja heaolu. Kokkuvõttes on oluline pöörata tähelepanu ettevõtte, teenindaja ja kliendi parima kogemuse ja rõõmu saavutamisele. Rõõmustav tööelu on võti rõõmustavate kogemuste loomisel.


WOW teeninduse treeningud keskenduvad enesearengule, pakkudes kasvamise võimalust, mis mõjutab käitumist ja tegutsemist ning pakub meeldivaid üllatusi ja sellest tulenevat viljelemist.



 

WOW teeninduse treeningud toetavad teenindajate arengut, rõhutades rõõmustavat tööelu ja klientide parimat kogemust.


bottom of page