top of page

Acerca de

Project_186-11.jpg

„WOW“ Online teenindus

Meie treeningud on spetsiaalselt kohandatud selleks, et toetada tänapäevast kliendisuhtlust, olgu abiks tehisintellekt või mitte. Teame, et kokkupuude inimestega on alati olemas, eriti klienditeeninduses. Selle koolituse sihtrühmaks on teenindajad, kes vastutavad klientide teenindamise eest online-keskkonnas.

Koolituste eesmärk: "WOW" efekti saavutamine online-teeninduses

Meie koolituste peamine eesmärk on aidata teil omandada parim hoiak ja vajalikud oskused, et saavutada "WOW" efekt oma klientidega suhtlemisel. Soovime, et teie online-teenindus jätaks kliendile unustamatu mulje ning loob püsiva ja positiivse suhte teie ettevõttega.

Kui te pole kindel, millist koolitust valida, võtke meiega julgelt ühendust, ning me aitame teil leida just teie vajadustele ja huvidele vastava koolituse. Oleme siin, et teid toetada ja suunata õigele teele!

info@wowteenindus.ee

"WOW" klienditeeninduse käekiri

Klienditeeninduse käekiri on ettevõtte teeninduskultuuri alustala, mis aitab luua positiivseid kliendikogemusi ning tugevdab firma mainet usaldusväärse teenusepakkujana. Käesolev koolitus annab firmale WoW klienditeeninduse käekirja põhimõtteid ja tutvustab parimaid tavasid, et kõik meeskonnaliikmed saaksid neid rakendada igapäevases suhtluses klientidega.

Klientide tajumise jõud

Klientide tajumise jõud tutvustab klienditeenindusega seotud olulisi tegureid, mis mõjutavad klientide tajumist ning nende otsuseid ja käitumist. Koolituse eesmärk on aidata meeskonnaliikmetel mõista, kuidas kliendid tajuvad ettevõtet, tooteid ja teenuseid ning kuidas selle teadmisega saab parandada kliendikogemust ja suurendada klientide lojaalsust.

bottom of page