top of page

WOW klienditeeninduse käekiri

  • 1 hour
  • 60 eurot
  • ZOOM-is

Koolitus

WOW klienditeeninduse käekiri on ettevõtte teeninduskultuuri lahutamatu osa, mis loob positiivseid kliendikogemusi ning tugevdab firma mainet usaldusväärse teenusepakkujana. Meie koolitus tutvustab põhimõtteid ja parimaid tavasid, mis aitavad kõigil meeskonnaliikmetel igapäevases suhtluses klientidega rakendada WOW klienditeeninduse käekirja. Ühendame teooria praktiliste näidetega, et inspireerida meeskonda looma kliendisõbralikku ja mõjuvat teeninduskogemust. Astu samm edasi ja saavuta klienditeeninduses tõeliselt WOW efekt! Sissejuhatus • Tutvustus ja eesmärgid Klienditeeninduse käekiri • Hea teeninduse aluspõhimõtted • Suhtlemise olulisus klienditeeninduses Sõbralikkus ja empaatia • Empaatilise suhtlemise arendamine Kiire ja asjakohane reageerimine • Aktiivne kuulamine ja kiire tegutsemine • Kliendi individuaalsete vajaduste tähelepanek Selged ja arusaadavad vastused • Keeruliste küsimuste käsitlemine professionaalselt Probleemide lahendamine • Konfliktide ennetamine ja lahendamine • Positiivne suhtlemine keerulistel hetkedel WOW klienditeeninduse käekirja kokkuvõte Need teemad moodustavad tervikliku koolitusprogrammi, mis aitab osalejatel arendada oskusi ja teadmisi, kvaliteetse klienditeeninduse pakkumisel.


Tühistamise poliitika

Tühistamiseks või aja muutmiseks võtke meiega ühendust vähemalt 24 tundi enne koolituse algust.


bottom of page