Acerca de
Müügikoolitus klienidteenindajatele "WOW stiilis"
Kas tahame teenindada - hoolida inimesest, kes meie hoolde ennast on usaldanud - Sõltub meist!
Arvan, et see on üks ilusamaid põhjuseid, et õppida teeninduse täiuslikustamise kunsti. Meid on usaldatud.
Müügikoolitus klienditeenindajatele on põhjalik treening, mille keskmes on klient ja tema vajadused. Arendame suhtlust vajaduste selgitamiseks, mis väljendub kliendi ostuotsuse langetamist. Koolitusel vaatleme ja treenime müügivestlust, hoiakuid ning tegeleme lõksudega, mida müüginimesed nimetavad tagasilöökideks.

Meeldiv esmamulje on eduka müügivestluse käivitaja
Kontakti lõpetamine ja uue kontakti sillutamine
Vajaduste väljaselgitamise kunst
Märkamine, kontakti loomine
Argumendid poolt ja vastu
Lisamüük ja ülesmüük
Closing Pro
KOOLITUSE TEEMAD
Mida koolituselt oodata?
Koolitajana on mind alati huvitanud vestlus ja selle motiivud. Müügiprotsessi mõistmine ja harjutamine toob suurepäraseid tulemusi nii teenindajale, kui kliendile. Ausalt ja avatult edust, läbielamistest. Müük ja klienidteenindus on tark ja vajalik ostuotsuse juhtimine.
SELGUS & PRAKTILISUS koolitusel pakutavad tööriistad on paljude inimeste poolt praktiseeritud ning toimivaks tunnistatud. Oma koolitustega toetan selguse saavutamist ning värskust.
TURVALISUS & AUSUS koolitusel on tagatud hinnangutevaba, usalduslik keskkond. Toetatud on konfidentsiaalsus, sügav hoolimine.
KAASATUS & MÄNGULISUS treening sünnib koosloomes, mille keskmes on lood, arutelud, individuaaltööd ning muud põnevad arenguvahendid.